CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers


Wednesday, March 20, 2013

TOLONGLAH berSYUKURR!!!!

as-slm....

hari yang sibuk dan juga mengecewakan.....
masa untuk tentukan tempat praktikum...ya Allah tolong lah permudahkan urusan ku dan juga kawan2 ku..amin....
dan hari ini aku belajar sesuatu yang berharga....didik diri menjadi setia n menghormati...aku rase aku tertikam dari belakang bila kawan aku sendiri mengelakkan diri untuk bersama ku....memang memalukan dan mengecewakan...
TETAPI...yang lebih memalukan apabila aku sendiri hampir melakukannya terhadap kawan baikku sendiri....diri tolonglah berubah ......TOLONGLAH.....

belajar untuk SETIA n MENGHORMATI...insyaALLLAH....





p/s: a sentence that i want to say to my beloved friend....n one more important things, I'M REALLY SORRY!!!!

No comments:

Post a Comment